متین متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

کوچولوی شیطون

بدون عنوان

1394/9/6 1:20
نویسنده : مامان ساناز
539 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستان خوب نی نی وبلاگی مدتی طولانی نتونستم وب متین عزیزم رو آپ کنم 

البته فکر نکنم باز هم بتونم خیلی خوشحالم که کلی پیغام تایید نشده از محبت های شما دارم 

انشالا در اولین فرصت تایید میکنم ممنون از محبتتون به من و متین 

دوستتون دارم 

دوست داشتین منو در اینستاگرام همراهی و فالو کنین و در تلگرام در ارتباط باشین 

instagram.com/birthdaythemed

من در زمینه تم تولد و برگزاری تولد و بادکنک ارایی و کیک و کوکی و موزیک کار میکنم خوشحال 

میشم در خدمتتون باشم 

پسندها (5)

نظرات (1)

مریم مامان آیدین
11 آذر 94 15:51
سلام ساناز گلم خوشحالم که حالتون خوبه و متین نازم هم خوبه و خوشجالم که اون همه هنر و خلاقیت و سلیقه فرصت و فضای اجرا پیدا کرده گلم...برات آرزوی موفقیت میکنم دوستم ببوس متین نازم رو