متین متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی شیطون

17 ماهگیت مبارک شیرین زبون مامان

1393/1/30 17:20
نویسنده : مامان ساناز
778 بازدید
اشتراک گذاری
هیــچ چیز دلنشین تر از این برایم نیست که:

مدام نامت را صدا بزنم...متین جان ... متین جان ..


و "تـــو" با شیرین زبونی کودکانه ات  جواب بدهی... بــــــــــــــــله ..

مامانو چند تا دوست داری .....

و " تـــو " ... 10 تا 

بگویم اسمم چیه :

و " تــــو " بگویی : مامان 

بگویم اسمت چیه :

و " تـــو " ..  مـــــــــتیـــــن ..


جـــــان دلـــــم 17 ماه گذشت ....روز ها و ماهها و ثانیه هایی که هیچ کلامی در وصفش
نمیگنجد..به یمن حضور تو فرشته کوچولوی زمینی عشق را دریافتم ... متینم .. عشقم ..همه
وجودم ..

17 ماه عاشقیمان مبــــــــــــارک ....

разноцветные шарики   разноцветные шарики

پسندها (3)

نظرات (28)

شادی
31 فروردین 93 9:22
سﻻم ساناز جون. اول اینکه وبلاگ جدید متین جون مبارک . ندیده بودمش وگرنه زودتر میامدم. دوم اینکه روزت مبارک مادر مهربون . ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی.
مامان ساناز
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری روزتون مبارک
مامان شازده پاشا
31 فروردین 93 17:45
روزت مبارک مادرمهربون.خانم باسلیقه. متین خان17ماهیگیتون مبارک خوش،گل خاله جووونی.
مامان ساناز
پاسخ
مرسی خکیمه جووون روزت مبارک
سهیلا مامان آیسا
2 اردیبهشت 93 9:11
17 ماهگیت مبارررررررررررررک فرشته کوچولو
مامان هلیا
2 اردیبهشت 93 12:21
سلام عزیزم روز مادر بر شما مامان مهربون مبارک.
مامان ساناز
پاسخ
ممنون گلم روزتون مبارک
مامان علی
2 اردیبهشت 93 18:11
اومدم وب اموزشی واست ی خصوصی بزارم تزیین سالاداولویه چشم وگرفت! اومدم بقیه وببینم چشم خوردبه جمله وب پسرم......-خوشحال اومدم اینجا چراخوشحال چون تو وب خود نی نی راحت ترم حالا اینجا واست خصوصی میزارم
مامان رادین
3 اردیبهشت 93 13:58
سلام خانومی ، الهی خدا نی نی نازتو برات حفظ کنه ، محمدرادین من 91/8/8 به دنیا اومده تقریبا همسن هستن ، من از وب هنرنمایی هاتون اومدم اینجا ،خسته نباشین من هم بعضی وقتها یه چیزهایی درست میکنم. خیلی خوشحال میشم بهمون سر بزنید، اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم بگو
مامان ساناز
پاسخ
سلام .مرسي گلم محمد رادين شما رو هم خدا حفظش كنه خيلي نازه حتما خوشحال ميشم
مامان امیرحسین
3 اردیبهشت 93 17:51
سلام عزیزم.از اینکه به وبلاگم اومدی ورمزو بهم داید وهمینطور لینکم کردید ممنونم.منم با افتخار شما را لینک کردم .عکسهای گل پسری خیلی قشنگ بودند منتظرعکسهای جدیدتر.برای پسر ناز.
سهیلا مامان آیسا
6 اردیبهشت 93 10:32
منم رمز می خوام
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
6 اردیبهشت 93 12:42
مامانی به منم رمز میدی
مامان ساناز
پاسخ
میام پیشت
سمانه (خاله ی فریما)
6 اردیبهشت 93 12:42
17 ماهگیت مبارک قند عســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل
مامانی و بابایی
8 اردیبهشت 93 14:04
سلام عزیزم. خدا پسر نازت واستون نگه داره.17 ماهگیت مبارک گلم. با اجازتون من شمارو لینک کردم به وبلاگ پسرم بیاید اگر دوست داشتید مارو لینک کنید
مامان ساناز
پاسخ
ممنون عزیزم .حتما شما هم لینک شدید
مامانی و بابایی
8 اردیبهشت 93 14:07
مامان متین به من و آرتینم رمز بده
لیلا
8 اردیبهشت 93 16:53
سلام عزیزم.چه پسر نازی ماشالله ممنون میشم رمز بدی.
مامان ساناز
پاسخ
سلام.ممنون
نیلوفر
8 اردیبهشت 93 22:55
سلام عزیزم خیلی دوست دارم عکسای گل پسرتو ببینم لطفا به من هم رمز بدین
مامان ساناز
پاسخ
میام پیشت
مامان النا
9 اردیبهشت 93 0:22
منم رمز میخوام میشه لطفا
مامان الهه
10 اردیبهشت 93 11:28
سلام ساناز جونم . وبلاگ جدید مبارک . چرا به من نگفتی خیلی خوشحال شدم دیدم . میبوسمتون زیاااااااااااااد
مامان ساناز
پاسخ
مرسی الهه جون شرمنده فکر کردم دیدی لینک دادم از اون وبم
مامان الهه
10 اردیبهشت 93 15:37
17 ماهگیت مبارک عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان بهنوش و مهران
13 اردیبهشت 93 2:55
خدا کوجولوي شيرين زبونتون رو حفظ کنه ايشالله. خيلّي زيبا مينويسيد.
مامان ساناز
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان بهنوش و مهران
13 اردیبهشت 93 2:57
عزيزم راستي پسرم مهران ده ماهشه. خوشحال ميشيم تبادل لينک داشته باشيم با شما.
مامان ساناز
پاسخ
خدا حفظش كنه مهران كوچولوتونو منم همينطور
آویسا
14 اردیبهشت 93 7:58
سلام چه پسر نازی.افتخار دوستی میدین؟؟؟؟
مامان ساناز
پاسخ
بله خوشحال ميشم
مامان علیرضا (mahtab)
15 اردیبهشت 93 6:15
سلام 17 ماهگي گل پسري مبارک ما هم از اين نوع مکالمه ي دوست داشتني شما داريم که پسرم دقيقا در جواب سوالات من از کلمات " بله"، " ده تا " و " مامان "استفاده ميکنه و دل ادمو ميبره خدا پسرتو حفظ کنه براتون اون کامنت قبليم يک سوال بود همراه تعريف، نميدونستم يک وب ديگه داريد، موفق باشيد
الیسا
17 اردیبهشت 93 13:39
سلام خاله جونیاااا من بعد از مدت ها برگشتم منتظرتونم
آویسا
18 اردیبهشت 93 12:41
به منم رمز میدین؟؟؟؟؟؟
مامان مهتاب
18 اردیبهشت 93 21:58
خدا برات نگه داره رمز لطفا
مریم مامان آیدین
20 اردیبهشت 93 13:56
سلام ساناز جونم تازه الان وب گل پسریتو دیدم منم رمز زنده باشه متین عسلی
مامان ساناز
پاسخ
سلام مریم جون میام پیشت
مامان آنيسا
21 اردیبهشت 93 19:16
عزیزم پسر نازی داری خدا حفظش کنه با اجازه لینک شدین حالا بیا خصوصی
مامان ساناز
پاسخ
مرسي گلم منم لينكتون كردم
mamane radin
3 تیر 93 10:05
سلام مامانی خوبی؟ متین جونم خوبه؟ شیطونی میکنه؟ دوستم مطالب جدید وبت همه رمز دارن!!!
مامان ساناز
پاسخ
سلام .ممنون .عزيزم از اول رمزي بوداااا
مامان رونیا
3 تیر 93 11:42
سلام عزیزم.رمزتو عوض کردی
مامان ساناز
پاسخ
نه همونه