متین متین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

کوچولوی شیطون

22 ماهگیت مبارک پسر گلم

1393/6/15 17:23
نویسنده : مامان ساناز
1,043 بازدید
اشتراک گذاری
 

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

محمد متینم 22ماهه که در کنارمونی،

خداروشکر به خاطر همه چیزایی که بهم داده و ممنونم از اینکه لیاقت بزرگ کردن

یکی از بنده هاشو به من داده و توی این 22 ماه تنهام نزاشته و همه جوره کنارم بوده

 

 

 

آرزو دارم دلت مثل بهار

پر شود از لـحظه های ماندگار

زندگیت خالی از اندوه و غـم

لـحظه های شادمانی بی شمار

خانهً قلبت پر از گلهای یاس نغمه خوان

هزار باغ احساست پر از گلهای ناز

همچو یک قالی پر از نقش و نگار

روزهایت هر یکی بهتر ز قبل

خوش بـوَِد بر کام تو این روزگار

هـمچو شمعی باشی و هـمراه گل

من بگردم دور تو پروانه وار

دستهایت ، نگاهت ، وجودت بوی آرزوهایم را میدهد

22 ماهگیت مبارک همیشه برقرارِ من...پسرم.محبتمحبتمحبت

 

نظرات (9)

الهه مامان مبین
15 شهریور 93 17:50
ماهگردت مبارک عسل من . خوشگل من . نازنینم من . امیدوارم همیشه موفق باشی ساناز جون ماهممممممممممممممممممم
مامان ساناز
پاسخ
مرسی دوست مهربونم
مریم مامان آیدین
15 شهریور 93 17:56
22 ماهگیت مبارک باشه متین خوشـــــــــــــــگلم الهی 120 ساله بشی جوجوناز ساناز جونم الهی با دیدن بزرگ شدن و موفقیت هاش هرروزت قشنگ تر از دیروز باشه دوستم
مامان ساناز
پاسخ
ممنون مریم جونم
مریم مامان آیدین
15 شهریور 93 17:57
ساناز گلم خیلی مهربونی و خیلی عزیزی خانومی....ببوس فندق ماهتو دوست جووووووووووونم
مامان ساناز
پاسخ
مریم جون مهربونم لطف داری عزیزم آیدین جونمو ببوس
مامان حديث
15 شهریور 93 18:13
کاش من یک بچه آهو می شدم می دویدم روز و شب در دشتها توی کوه و دشت و صحرا روز و شب می دویدم تا که می دیدم تو را ..................................... بهترین شادباش ها تقدیم به شما، سلام ازتون دعوت ميكنم بياين وبلاگم برا خوندن يه قصه راستي مامان ساناز خانومي چرا همشو رمز گذاشتي ؟ ترسيدي گل پسرت رو چشم بزنيم؟؟!!
مامان ساناز
پاسخ
مرسی عزیزم باشه عزیزم حتما بهتون سر میزنم
مامان علی
15 شهریور 93 18:44
22ماهگیت مبارک متین خان،ایشالله بیایم تولد 22سالگیش همینجا تبریک بگیم،الهی سالهای سال زنده وسلامت وسایه پدرمادرمهربونت روسرت باشه گلم،ساناز جان عیدتون هم مبارک باشه عزیزم،التماس دعا
مامان ساناز
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون انشالا خدا حافظ همه کوچولوهامون باشه
آویسا
16 شهریور 93 9:46
22 ماهگیت مبارک گل پسر
مامان ساناز
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فهیمه
16 شهریور 93 15:35
22 ماهگیت مبارک متین جونم ساناز جون واسه تولد 2سالگی متین چی تو ذهنته به ما هم بگو تا یه کم تقلب کنیم از رو دستت تولد 2سالگیه علی هم نزدیکه
مامان ساناز
پاسخ
مرسی عزیزم والا خیلی چیزا تو ذهنمه منتها از بس تم دیدم هنگم چه تمی استفاده کنم رفتم تو کار طراحی یه تم جدید البته اگه برسم و خوب بشه والا از همونا که تو وب آموزشیم دارم استفاده میکنم
مامان عليرضا
16 شهریور 93 17:14
مبارک باشه عزیزم دلم ایشالا که هر روزت بهتر از روز قبل باشه و زندگیت پر از روزهای خوب باشه
مامان ساناز
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله سانی
17 شهریور 93 1:59
22 ماهگیت مبارک خاله جووون ایشا.. 120 سالگیت رو جشن بگیری و همیشه شاد باشی عزیزم.دوست خوبم اگه با تبادل لینک موافقین بهم اطلاع بدین
مامان ساناز
پاسخ
مرسي عزيزم حتما خوشحال ميشم